Thursday, November 3, 2011

apa nk jadi ??

apa nk jadi la ngn dri aku skrng,,hdup xterurus,,
huhu,,mls stdy,,,wlaupn exam daa dkt,,,
sbenarnyer aku tnsen ngn blaja,,
bkn nk slh kn lctrer tp mmg hakikat doerng yg berslh,,
btuah sape yg dpt lctrer yg btol2 amanah,,
cm aku x,,,lctrer mt aku dua2 cm @#*@II..
yang sorang msuk klas mmbebel cter lain,,mngajarnya xpn,,biler org tego die mrh,,,
yg sorang ag,,india,,,cm pa@#$t..slalu xde,,ckp besa n rendhkn kiteorn seklas,,,die 2 haprak,,,
cmne nk jwn exam nie..aku bimbng sgt...
nk stdy sdri,,,mt kot,,,bnde bru stiap topic,,,sush nk phm,,cmne jd gnie,,cmne nk jd g2,,itulah persoaln yg melintas kt fikiran biler blaja mt,,,hanya bdk mt jew yg thu..,,
law subjek lain aku bleh trme,,nie mt sbjek MAJOR aku,,, :(






cdey yg teramat sgt biler memikirkan masalah dalaman jiwa,,ya Allah ampunkan la dosa2 aku yg terlalu sgt2 byk,,,aku thu kepala kusut ini sbb dosa aku yg tlalu bykk,,ampunkan aku ya Tuhan ku,,permudahkan laaa segala urusan ku.

No comments:

Post a Comment