Friday, November 4, 2011

xsangka.....

smpi jew umh smlm,,,tbe2 dpt nnek yg kt hospital 2 knser thap 4,tkjot aku dgr.....
xde ubt da nk rawat doktor kata.....sdih pn de kn..dr kecik mmbesar nnek de,,,nt law die daa xde mst akn tmbul prasaan lain g2......suasana fmly jd lain la kn,,huhuh..xku sngka lelahnyer yg dlu akibat knser paru2......
die seorng yg kuat bekerja..pmerhatian ku,,org2 tua eumo ngn die daa xdpt nk pikul parang g mnebas...daa xdpt nk bela lmbu.biri-biri...tp die lain,,,niela bru die ptma kli sakit......sakit plk sakit yg trokk,,,KANSER PARU2...  :(..law aku la duk tmpt die skrng....aku mst xdpt bygkn pe yg bmain dlm kpla aku...mst stiap mse mnangis..sbb tkot...nk pegi selmnyer..tibggl fmly,,cdey kot,,nk tdo pn xlena...aku hrp nnek akn tbh dan sbr.....kuatkkn smngt....cdey giler ase.huuhhu.. hnya mmpu bersrah kpd Allah...........

aku hnya mmpu berdoa..
smga Allah mmnjgkn umor nnek ku.

:(....mngis lam hati.........

No comments:

Post a Comment